Zirkonyum Diş Örnekleri

Anestezili Diş Tedavisi

Anestezili Diş Tedavisi; Anestezi uzmanı tarafından, lokal anestezi altında hastanın bilinci açıkken oluşturulan derin uyutma şeklidir. Bu bir genel anestezi degildir, hastane veya diş hekimi muayenehanesinde uygulanabilir. Polikliniğimiz bu hizmeti kendi bünyemizde lokal anestezi uzmanlarımız tarafından yapmaktadır.

Lokal anestezi altındaki hasta hekimden aldığı sesli komutları söylenenleri yapabilir. Hasta ile hekim arasında diyalog yaşanması mümkündür. Diş hekimi hastaya ağzını açmasını söylediğinde, hasta bunu anlayıp yapmaktadır.

Lokal anestezi altındaki diş hastası operasyon sonrası ilaçların etkisi ile ağızda yapılan diş tedavisini, ağrıyı, hoşlanmadığı sesleri, vs. hatırlamayacağından herhangi bir psikolojik travma ile karşı karşıya gelmez.Bu durum hastanın daha sonraki seanslarda diş tedavisine rahat ve korkusuz bir şekilde gelmesini sağlayacaktır.

0212 213 76 76       -       0554 599 41 88    -    0538 821 99 11

Lokal Anestezi Güvenli Bir Uygulamamıdır ?

Bilinçli olarak uzman diş hekimi kontrolünde yapılan lokal anestezi yani diğer ismi ile sedasyon hem erişkinlerde hem de çocuklarda son derece güvenli bir diş tedavisi uygulamasıdır. Hiçbir şekilde herhangi bir yan etkisi olmamakla birlikte erişkinlerde ise intravenöz yani damariçi uygulanabilir. Doz ayarlaması hastanın kilosuna dayanarak yapılıp çocuklarda ise oral yoldan şurup ile yapılmaktadır.

Tek seansta birçok diş tedavisini yapmak mümkündür. Örnek olarak lokal anestezili diş çekimleri ve lokal anestezili diş dolguları ile lokal anestezili uyutarak ağrısız 20 lik diş çekimi gibi diş tedavileri ayrıca protez porselen diş kaplaması ile protez porselen zirkonyum diş protezi için diş kesimlerini rahatlıkla yapabiliriz. Kişinin diş tedavisi bittikten ortalama olarak 20 dakika sonra hasta evine gidebilecek duruma gelir.

Uygun hastalara yapılan bilinçli anestezili diş tedavisi yani sedasyonda hastaya ve hekime sağladığı avantajlar düşünüldüğünde harcanan emek ve zamanın buna değer olduğu gözlemlerimize dayanarak söylemekteyiz.

Lokal Anestezinin Yapılma Amaçları Nelerdir ?

Diş Hastası açısından rahat ve güvenilir bir diş tedavisi ortamı yaratmasının yanında korku ve tedirginlik hissini kesinlikle süresiz olarak ortadan kaldırmaktadır.

Diş Tedavisindeki ağrıyı hiç bir şekilde hissetmemenizi sağlar. Çocuk diş hastalarının diş tedavisi ve diş çekimi gibi korkularının ortadan kalkmasına sebebiyet verir.

Bazı kalp hastası yüksek tansiyon ve panik ataklı diş hastalarının uyutarak lokal anestezi ortamında rahat ve güvenlişekilde diş tedavisi yapılmasını sağlamaktadır. Kliniğimizde Sedasyon yani Lokal Anestezili Uyutarak Diş Tedavileri Uzman Anestezi Hekimlerimiz Tarafından Yapılmaktadır.

Polikliniğimizde Yapılan Anestezili Diş Tedavisi Uygulamaları
Anestezili Cerrahi Diş Çekimi Uygulamaları
Anestezili 20 lik Diş Çekimi Uygulamaları
Anestezili Kök Diş Çekimi Uygulamaları